Precyzja wyników w oparciu o geolokalizację

Oferujemy dostosowanie wyników wyszukiwania Google w oparciu o lokalizację użytkownika. Geolokalizacja ma ogromny wpływ na różnice w pozycjach wyszukiwanych na osoby z różnych lokalizacji (miejscowości, kraju) przez co precyzyjniej można stargetować reklamę jeżeli zależy nam na jakimś obszarze. Geolokalizacja ma wpływ także na pozycje dostarczane z różnych narzędzi do ich monitorowania.

Geolokalizacja – jak to działa?

Geolokalizacja kojarzy nam się z firmą Google i nic dziwnego, jest to wyszukiwarka numer jeden w Polsce, Europie i w ponad 90% na pewno na świecie. Google zdecydowanie najczęściej wykorzystuje technologię lokalizacji swoich użytkowników. Firma jest w stanie dopasować wyświetlane reklamy do dokładnego miejsca, w którym znajduje się dany użytkownik. W ten sposób precyzyjniej z targetujemy reklamę co znacznie ułatwia skorzystanie z usług, czy kupna produktu.

Zamów stronę www

Zamów hosting

Dominik Olech / Web designer / Moderator

Cześć! Ukończyłem studia dziennikarskie ze specjalizacją grafika komputerowa w mediach. Zawodowo kreatywny projektant stron internetowych i zapalony marketingowiec z kilkunastoletnim doświadczeniem. Zajmowałem się także organizacją imprez masowych, festiwali oraz koncertów na terenie Polski. Amator w kuchni, który uwielbia mocne fantasy i dalekie podróże. Pozdrawiam!