Oto skuteczne sposoby na zwiększenie poziomu sprzedaży w internecie.

Każdy posiadacz internetowego sklepu pragnie zwiększyć swoją sprzedaż, lecz nie każdy wie od czego zacząć. Tymczasem wystarczy stworzyć przyjazną oraz atrakcyjną witrynę, a następnie rozpocząć kampanię promocyjną.

Doszlifuj swój e-sklep

Dostosuj swój internetowy sklep do wymagań dzisiejszego rynku. Wprowadzając dobre praktyki w e-commerce zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie, wystarczy przemyśleć kilka ważnych kwestii.

Oto kilka z nich:

  • Szata graficzna twojej witryny. Jeśli jest przestarzała, to już na starcie zniechęcisz Klienta do przejrzenia Twojej oferty
  • Responsywność, czyli dostosowanie się do Twojej strony pod urządzenia mobilne. Z roku na rok coraz więcej internautów używa smartfonów i tabletów do wykonywania operacji w internecie np. płatności, dlatego powinieneś posiadać responsywność aby dać im możliwość korzystania z twojej oferty
  • User Experience. To inaczej doświadczenia użytkownika, których doświadcza odwiedzając twoją witrynę. Wyobraź sobie to tak – w jednej chwili ktoś przeniósł Cię do Hong Kongu i zostawił w środku miasta bez znajomości języka – prawdopodobnie na początku czuł byś się zaniepokojony i nie potrafił się odnaleźć. Tak samo jest ze stroną internetową. Jeżeli potencjalny Kient który z trudem będzie poruszał się po twojej stronie, prawdopodobnie przejdzie do innej konkurencyjnej. Twoja witryna powinna być przyjazna dla klienta na każdym jego etapie , np. powinny być podpowiedzi przy procesie zakupowym, a produkty posegregowane w odpowiednich kategoriach, itp. aby cały sklep był logicznie uporządkowany i nikt się w nim nie pogubił.
  • Stabilne i szybkie serwery, które sprawiają, że strona jest funkcjonalna np. bezproblemowe dodawanie produktu do koszyka.
  • Metody wysyłki produktów – nie powinno ich zabraknąć w sklepie internetowym.
  • Metody płatności.
  • Certyfikat SSL. Dzięki niemu dane w czasie płatności są szyfrowane. Użytkownik ma pewność, że podczas transakcji jest bezpiecznie. To zwiększa zaufanie do twojej marki.
  • Komunikatywność. Powinieneś być dostępny w umownych godzinach które podałeś na swojej stronie lub jeśli posiadasz tylko formularz kontaktowy, w miarę płynnie opisywać na maile. Budujesz w ten sposób profesjonalizm i jakość swoich usług.
  • Cennik usług – np. cennik stworzenia strony internetowej w naszej agencji, a także to co otrzymuje Klient po zakupie. Jego brak ma negatywny wpływ na dokonanie transakcji. Nawet dla pewnych usług jak np. pozycjonowanie, na które składa się zbyt dużo zmiennych i powinny być wyceniane indywidualnie, możemy wprowadzić formularz darmowej i szybkiej wyceny, tak aby użytkownik mógł poinformować nas co konkretnie chce i z jakim efektem

Zamów stronę www

Zamów hosting

Dominik Olech / Web designer / Moderator

Cześć! Ukończyłem studia dziennikarskie ze specjalizacją grafika komputerowa w mediach. Zawodowo kreatywny projektant stron internetowych i zapalony marketingowiec z kilkunastoletnim doświadczeniem. Zajmowałem się także organizacją imprez masowych, festiwali oraz koncertów na terenie Polski. Amator w kuchni, który uwielbia mocne fantasy i dalekie podróże. Pozdrawiam!